All countries
267,486,343
Confirmed
Updated on December 8, 2021 10:23 am
All countries
239,192,027
Recovered
Updated on December 8, 2021 10:23 am
All countries
5,289,120
Deaths
Updated on December 8, 2021 10:23 am

​​5 причин завести акаунт у TikTok, якщо ви…

​​5 причин завести акаунт у TikTok, якщо ви цього ще досі не зробили

Рубрика #поради

Платформа TikTok продовжує завойовувати серця користувачів різного віку та інтересів. Короткі відео знімають не лише підлітки, а й дорослі. У чому секрет популярності TikTok і які можливості він відкриває для професійного розвитку?

1. Тут кожен може знайти свого споживача
У TikTok, крім блогерів, є лікарі, вчителі, тренери та політики. Платформа відкриває можливості для кожного. Наприклад, якщо ви дизайнер-початківець одягу, то можете використовувати популярні механіки майданчика і показувати результати «до» і «після» (наприклад, ось ескіз, а ось — готова сукня), або зробити добірку модних луків з ваших нарядів для походу на роботу або у кіно. І не важливо, що у вас є конкуренти. Тут кожен може знайти свого споживача, варто лише виявити креативність та приділити час автентичному контенту, який виділятиме вас на тлі інших.

2. Можна швидко стати популярним
TikTok відрізняється від інших платформ та соціальних мереж тим, що дозволяє швидко стати популярним. Це пов’язано з його унікальним алгоритмом, який займається стрічкою рекомендацій і показує ваші відео безпосередньо тій аудиторії, яка зацікавлена саме в такому типі контенту.
TikTok повністю ґрунтується на принципі штучного інтелекту, який доставляє контент глядачеві. Це означає, що трафік на 100% органічний. Немає необхідності платити за перегляди на відміну від інших майданчиків.

3. Легко створювати контент
Tik Tok значно спрощує створення контенту в порівнянні з тим же YouTube. TikTok дає вам інструменти для створення контенту — знімання, редагування, синхронізація звуку. І що не менш важливо, ця соцмережа формує культуру творчості, позбавляючи від постійних переживань з приводу ідей для контенту.

4. Можна залучити нову аудиторію
Дослідження TikTok у партнерстві з Kantar показало: 4 особи з 10 приходять до соцмережі за новими ідеями та враженнями, а 84% користувачів знаходять тут контент, який відгукується у їхніх серцях. Користувачі проводять все більше часу в TikTok і менше часу за іншими розвагами, такими як перегляд телевізору або серіалів, прослуховування подкастів, читання, тому у вас є всі шанси привернути увагу нової аудиторії.

5. Легко залучати аудиторію
Аудиторія, яка відгукується, — це запорука успіху вашого особистого бренду. Багато користувачів TikTok охоче спілкуються в коментарях, тому важливо придумати, які теми ви можете розкрити, щоб не тільки показати свою експертизу, але й закликати інших поміркувати або прокоментувати ваш топік. Ба більше — відкрите спілкування з користувачами, прямі ефіри та відповіді на запитання можуть стати частиною вашого контенту.

Джерело

Hot Topics

Related Articles